Slayer la Realitatea TV

Posted: 31/05/2009 in dicstractie, rock
Tags: , , , ,

Incerc sa revin cu poze despre aceasta stire senzationala! :))

Pe scurt, ideea este urmatoarea: astazi, 31.05.2009, undeva in jur de 10 p.m. ma suna mama sa ma intrebe daca am comentat la emisiunea lui liviu mihaiu de pe realitatea tv. se pare ca Slayer a comentat, pe siteul emisiunii, ca nu va merge la vot! Slayer, fratee!!! Si mama a crezut ca eram eu cel care a comentat, ca am folosit pseudonimul!

Ei, uite ca nu a fost asa! E adevarat ca l-am sunat imediat pe Tom (Araya, bineinteles) si mi-a confirmat ca nimeni din anturajul formatiei nu a comentat la emisiunea respectiva si ca eu sunt, in continuare, proprietarul de drept al conceptului Slayer in Europa de Sud-Est. Asa ca ii rog pe plagiatori sa se abtina de la viitoare uzante ale conceptului daca nu au acordul direct al proprietarului!

\m/

Comments
  1. Fratelotarul says:

    Aceasta aparitie este premergatoarea sarbatoririi zilei lor nationale!!! Iti dai seama cum o sa fie pe 6.06.’09???

  2. coarnel says:

    sa nu-mi spui ca or sa sara totii sa comenteze pe site-ul realitatea ca nu te cred!!!

  3. Fratelotarul says:

    si? poze despre aceasta senzationala stire? sau despre acest miselesc plagiat?

Leave a comment